Роль учнівського самоврядування
у формуванні правової свідомості особистості
Людство вступило у III тисячоліття, з надією дивлячись на молоде покоління, яке має здійснювати демократичні перетворення та будувати правову демократичну державу. Досягти високого рівня правової культури можна, лише досягнувши високого рівня розвитку суспільства, зокрема за допомогою правового виховання в школі. Система правового виховання , що створена в нашій школі багатогранна ,  дієва і розглядається як частина загальноосвітньої підготовки учнів.
Правова освіта передбачає реалізацію таких завдань:
1.Формування в дітей і підлітків правової культури та активної життєвої позиції щодо реалізації прав і свобод людини;
2.Засвоєння учнями основних правових знань, норм і правил співжиття в суспільстві;
3. Організація забезпечення системи ранньої профілактики правопорушень
4.Контроль за вихованням, розвитком підлітків, які перебувають на обліку
5. Надання педагогічної допомоги сім’ям, у яких виховуються «важкі діти»
Вирішуючи ці завдання школа забезпечує різні види діяльності в  позакласній роботі: різноманітні гуртки, спортивні секції, максимально сприяючи розвитку та самовизначенню особистості. Вирішення поставлених завдань можливе в атмосфері доброзичливості, довіри, співпраці, відповідальності на всіх рівнях шкільного педагогічного та учнівського простору. А також вбачає кінцевий результат—це всебічно гармонійно розвинений випускник, який має міцні знання з основ наук та є висококультурною, духовно багатою особистістю.
Здійсненню правової освіти допомагає урочна, позаурочна робота, а також діяльність учнівського самоврядування.
Немає коментарів:
Дописати коментар